Arcona Capital verkoopt kantoorgebouw in Den Helder

11 september 2023

Arcona Capital maakt bekend dat zij voor één van haar beheerde fondsen het kantoorobject aan de Industrieweg 35 te Den Helder heeft verkocht.

Het betreft een kantoorgebouw van circa 2.000 m2, gelegen op het bedrijventerrein ‘’Westoever’’. Per 1 september 2022 is het volledige vastgoedobject verhuurd aan Neptune Energy Netherlands B.V. (Neptune).

Peter Mars, managing director Arcona Capital Fund Management B.V. over de verkoop: “Na het afsluiten van het 10-jarig huurcontract met Neptune Energy Netherlands B.V. in september 2022 was een verkoop van het vastgoedobject de volgende logische stap. Vorig jaar was door asset management met een langjarig huurcontract voor de belegger aanzienlijke waarde gecreëerd. Verkoop van het object was voor de beleggers in het Fonds op dit moment de juiste beslissing. Uit de opbrengst van de verkoop ontvangen de oud-participanten in de oude Aefides vastgoed commanditaire vennootschappen een eerste uitkering.”

Arcona Capital verkoopt kantoorgebouw in Den Helder
11 september 2023