Arcona Capital sluit met Neptune Energy een 10 jarig huurovereenkomst af

21 september 2022

Arcona Capital maakt bekend dat zij voor één van haar beheerde fondsen voor het kantoorobject aan de Industrieweg 35 te Den Helder de huurovereenkomst met de huidige huurder met 10 jaar heeft verlengd.

Het betreft een kantoorgebouw van circa 2.000 m2, gelegen op het bedrijventerrein ‘’Westoever’’. Per 1 september 2022 is het volledige vastgoedobject verhuurd aan Neptune Energy Netherlands B.V. (Neptune). Neptune is de grootste gasproducent in het Nederlandse deel van de Noordzee en is sinds 1964 actief in de regio.

Peter Mars, directeur Arcona Capital Fund Management B.V. over de verhuur: “Arcona Capital is zeer verheugd over de langjarige overeenkomst die zij met Neptune heeft gesloten. Met Neptune heeft het vastgoedobject een gerespecteerde multinational als huurder. Door de gerealiseerde verhuuractie door het team onder leiding van Rodney Pereira heeft Arcona Capital voor de beleggers in één van haar vastgoedfondsen een aanzienlijke waardecreatie gerealiseerd.”

Arcona Capital sluit met Neptune Energy een 10 jarig huurovereenkomst af
21 september 2022